Tuesday, December 28, 2010

Bi Düşün Bakalım

Bi Düşün Bakalım

Link to Bi Düşün - Kişisel Günlük

Dikkatimi Çeken Reklamlar {mimocan}

Posted: 28 Dec 2010 05:55 AM PST

Selam günlog :) Son zamanlarda ortalıkta güzel bir mim dolaşıyor. “Bananeee yaaa! Ben de yazıcaaam!” derken Mert beni mimlemiş :) Ne kadan güzel. Dedim hemen yazalım. Daha aklımda bir...

Heyy dostum, bu yazıyı kesinlikle okumalısın!!! Hemen yazı başlığına tıklaa!!

İstenmeyen Yorumları Aslında İstiyorum! :D

Posted: 27 Dec 2010 02:07 PM PST

Merhaba sevgisiz günlog. Sanırım sana ilk defa böyle hitap ediyorum. Hep okuyuculara hitap ederdim. Dedim sonuçta bu bir günlük. İçimi dökmemi sağlıyor. Hakkını yememek lazım. Günlük ve Blog...

Heyy dostum, bu yazıyı kesinlikle okumalısın!!! Hemen yazı başlığına tıklaa!!

No comments:

hit counter