Thursday, December 23, 2010

Любомир Иванов

Любомир Иванов


Коледни пожелания и подаръци!

Posted: 23 Dec 2010 03:20 AM PST

Уважаеми читатели и приятели на LubomirIvanov.com,

Броени часове остават до Бъдни вечер и Коледа. Това, освен с много приятни емоции, е свързано и с предпразничната треска по закупуването на подаръци за близки и приятели. Подаръците по традиция се избират в последния момент, защото всеки желае да намери най-хубавия и оригиналния, което не е лесна задача. Според мен наистина хубавият подарък е този, свързан с интересите и желанията на човека, който ще го получи.

Ако сте редовни читатели на блога за фитнес, хранене и здравословен начин на живот LubomirIvanov.com, значи тематиката на сайта е свъзана с Вашите интереси. А за мен редовните читатели сте много повече от обикновени посетители на сайта – Вие сте мои приятели. Без всички Вас, без Вашите коментари и препоръки на тези страници, както и на електронната ми поща, всичко това нямаше да съществува. За което искрено Ви Благодаря! А на Коледа, освен че стават чудеса, се правят и подаръци на приятели…

Не мислих много дълго какво да Ви подаря. След като се интересувате от фитнес и хранене, фитнес услугите ми са перфектният подарък. Кой и как да ги получи обаче беше по-сложния казус. Не мога да подаря фитнес услуга на всеки. Но мога да подаря книга. Затова първият от подаръците ми е за всички Вас, а именно авторската електронната книга „Храната като източник на енергия". Една книга, която страшно много хора пожелаха да закупят, но аз спазих първоначалния й замисъл – да бъде безплатно приложение към всяка фитнес услуга. Сега тя може да бъде подарък за всеки, който я пожелае. Какво означава това?

Така както децата пишат писма на Дядо Коледа, за да получат подаръци, така й Вие трябва да ми пишете, за да разбера че желаете да получите своя. В полето за коментари към настоящата статия напишете не друго, а своето искрено и оригинално коледно пожелание към всички читатели. Идеята е да създадем малко коледно настроение върху тези електронни страници.

И така, от момента на публикуване на този материал до полунощ на 25.12.2010. всеки, който напише от сърце някакво коледно пожелание, дори да е само „Весели празници" ще получи електронната книга „Храната като източник на енергия" на посочения от него в полето за коментар и-мейл. Но това не е всичко!

 

Наясно съм че много от Вас са мои клиенти, които вече разполагат с това прекрасно четиво. Затова ще направя още 2 подаръка, които ще получат двама души, независимо дали са били някога мои клиетни или никога не са се възползвали от услугите ми. Това са два индивидуални фитнес пакета, които ще изготвя безплатно за двама от всички, оставили своите коментари също до първите секунди на 26-ти декември.

Първият фитнес пакет ще получи този, който остави най-оригинално коледно пожелание. Кое ще е то по обективни причини ще избера аз, като обещавам да бъда напълно безпристрастен.

Вторият фитнес пакет ще бъде изтеглен на случаен принцип – номерата на всички коментари ще бъдат изписани на листчета и едно от тях ще бъде изтеглено от мен. Това ще бъде заснето и вие ще се убедите с очите си кой е печелившият на страниците на блога. Аз поемам отговорността да се свържа и с двамата на посочените и-мейли, затова внимавайте при изписването им. Те ще бъдат обявени тук в полето за коментари, както и в отделен за целта материал.

И така, побързайте! Това че следите LubomirIvanov.com в навечерието на един от най-светлите християнски празници е истинско доказателство, че сте редовен читател и приятел на мен и сайта и заслужавате своя подарък. Ще участват единствено тези оставили своя коментар до споменатия срок. След това коментарите няма да бъдат затворени и ще може да оставите коледното и/ или новогодишното си пожелание, но няма да получите подарък.

 

Всички оставили своето пожелание до 24 часа на 25.12.2010 ще получат електронната ми книга и ще участват за спечелването на индивидуален фитнес пакет. А тези, които притежават книгата, ще помоля да сложат след пожеланието си следната емотикона :angel: Така аз ще разбера, че имате книгата в своята електронна библиотека и ще ми спестите усилията по изпращането й към Вас, за което предварително Ви благодаря! Вие ще участвате за фитнес пакет.

 

Внимание! Всички коментари, които не съдържат коледно пожелание, ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им няма да получат коледен подарък от мен. Ако имате някакви въпроси, обръщайте се към мен чрез формата за контакт.

 

С пожелание за весели празници и незабравими щастливи моменти!

Любомир Иванов,

Ваш приятел, треньор и консултант

No comments:

hit counter